czwartek, 23 maja 2013

Na plażę czas

To jest niebywałe, że im bliżej weekendu tym zimniej.... :( Jednak wczoraj była tak piękna pogoda, że musieliśmy zrobić sesyje na plaży. Woda o dziwo była ciepła, a piasek gorący, słoneczko grzało nam twarze, było po prostu tak jak powinno być.... . A dziś brrr temperatura wskazuje około 13 stopni, wieje zimny wiatr... :(  Pogoda naprawdę robi nam co chwilę psikusa.... .
  Jednak nadal żyjemy wczorajszym ciepłym dniem. Było mega dobrze. Ja nadzwyczaj super czułem się w tej stylizacji. Okularki nerdy, koszula kratka i portki - to propozycja dla plażowiczów :D No może nie na dzisiejszą pogodę, ale znając życie już od poniedziałku temperatura wzrośnie. A teraz zdradzimy ile kosztowała nasza stylizacja- około 15 zł (koszula i spodenki zakupione w sh za około 12 zł i okularki kupione za 3 złotysze w jakimś hipermarkecie). Można kupić coś mega taniego i fajnego? Można :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
okulary: n/n
koszula: rebel (sh)
spodenki: next (sh)
przypinka czaszka -n/n
 
 

5 komentarzy:

  1. Ja chcę więcej stylizacji!!!! Są fantastyczne,ale przede wszystkim model jest super. Nie mogę doczekać się kolejnej, letniej stylówy, jak włączam komputer Wasz blog otwieram jako pierwszy, Świetne wyczucie stylu...
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku serca nam się radują jak dostajemy tak pochlebne komentarze :D bardzo nam miło to słyszeć i dziękujemy bardzo :D napewno będzie wiele stylizacji letnich, mamy głowy pełne pomysłów (aż czasami boimy się ich realizacji). pozdrawiamy

      Usuń
  2. Jaki mały amant :) ♥ Wszystkie dziewczęta będą za Tobą latały już nikogo, nie opędzisz się!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna stylizacja!!!
    A okulary mnie powaliły - zdradzcie w ktorym to markecie bo ja tez chce zolte dla mojego synka!!!!
    Pozdrawiam i trzymajcie tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń