poniedziałek, 24 listopada 2014

Słodki parenting

 Pewnego sobotniego wieczoru mąż rzucił mi wyzwanie- niby głupie, ale jednak warte zastanowienia " porównaj blogerkę do słodyczy".
http://minimanlife.blogspot.com/2014/11/sodki-parenting.html
Myślę qrcze no co go powaliło zamiast spędzić romantic wieczór będę porównać blogerki. Jednak mając grzaniec w ręku człowiekowi szybko głupoty wchodzą do głowy. Więc zaczynamy

czwartek, 20 listopada 2014

Nie mogę sie doczekać...

Coraz bliżej święta. Nie wiem jak Wy, ale ja czuję już tę magię. Powiem więcej już nie mogę doczekać się choinki, śniegu i bałwana.
http://minimanlife.blogspot.com/2014/11/nie-moge-sie-doczekac.html
 
Mówi to kobieta, która nie lubi mrozu i zimy. Która zawsze z daleka omijała witryny sklepowe, na których było coś świątecznego.

wtorek, 18 listopada 2014

Matka z dzieckiem w restauracji

Nie będę słodzić matką, że fajnie bo wychodzą do ludzi. O nie. Fajnie kulturka, babeczki nie siedzą w dresie i w kapciuchach w domu, tylko chcą pokazać... że heloł ja nie umarłam, mam tylko małe dziecko, więc nie będę do 18-stki rezygnować z przyjemności.
http://minimanlife.blogspot.com/2014/11/matka-z-dzieckiem-w-restauracji.html
I super. Popieram taki sposób myślenia. Ale jednego nie będę w życiu popierać.

poniedziałek, 17 listopada 2014

Świąteczna Karta Blogera Vol 2

Wiedziałam, że tak to się nie skończy. Że kartka blogera nie będzie tą ostatnią i że w trójkę możemy więcej.
http://minimanlife.blogspot.com/2014/11/swiateczna-karta-blogera-vol-2.html
Zapewne za niedługo będziemy kolejny raz kombinować kolejne spotkanie. Bo jak nie my to kto :D ?? No dzięki blaneczkowo oraz mama granda -czuję, że mogę więcej. Nasz idealny team

środa, 12 listopada 2014

Mamusiu ty kłamczuszku

Nie popieram kłamstwa. Nawet najgorsza prawda jest lepsze niż kłamstwo.
http://minimanlife.blogspot.com/2014/11/mamusiu-ty-kamczuszku.html
Jednak są takie kłamstewka, które traktowane są z przymrużeniem oka. Są traktowane pół żartem pół serio.