poniedziałek, 29 maja 2017

Książki na dzień dziecka.

Wiem, że ostatnio skupiłam się wyłącznie na fit świecie i co tu kryć stałam się takim mini fit freakiem. Jednak chcę prze chwilkę zmienić temat fit świata i pokazać Wam nasze nowości książkowe.
Dzięki współpracy z Babaryba jesteśmy posiadaczami 3 wspaniałych książeczek. Historię Malinki i Leonka Piotras uwielbia.

Pierwsza książka to Miastonauci. Jest to kolejna książka ilustrowana. Mimo,że Piotras już chyba jest za duży na ten typ książek. To wiecie co ? Chętnie do niej sięga. 

Przygody Malinki i Leonka jak już wspominałam Piotras uwielbia. Nic dziwnego bajka jest zabawna. Przygody Leonka i Malinki rozbawią nie tylko dzieci, ale również dorosłych. Warto sięgnąć po nową część przygód "Czy polubisz moją breję". Warto się domyśleć kto ową breję gotował, a kto ją konsumował. Czy Leonek polubi breję Malinki? Musicie przekonać się sami. 

H.Tulleta pewnie znacie. My również. Mamy w naszej biblioteczce kolejną część . Tym razem Autor zabiera nas do książki pełnej dźwięków. Zabawa pełna kolorów i jak już wspomniałam dźwięków zabierze dziecko w świat pełen przygód. Wystarczy tylko krzyknąć OCCCHHHHHH. 

Kochani jeżeli nie macie jeszcze pomysłu na prezent dla swojej pociechy koniecznie zajrzyjcie do Babaryba. Tam znajdziecie przeróżne ciekawe książki dla małych i tych dużych dzieci.

1 komentarz:

  1. Nikt juz nie wchodzi jak zmienilas koncepcje bloga...niepotrzebnie, bo kiedys tu byly tlumy

    OdpowiedzUsuń