czwartek, 7 maja 2015

Ahhh te baby

Baba zawsze ma racje, a jak jej nie ma to tak Cię przegada, że człowiek się zamota i omotany paplaniną przytaknie, że prawdę mówi.
http://www.minimanlife.com/2015/05/ahhh-te-baby.html
 
Tak my kobiety to jeden wielki fenomen. Biedni mężczyźni -nigdy nie wiedzą co nam powiedzieć, aby dogodzić i z ulgą na sercu stwierdzić "ufff udało się. No bo co zrobić jak kobieta spyta się czy przytyła?
Powie ten biedny chłopina:
-nie- to baba stwierdzi, że kłamie i tak będzie go za jęzor ciągła, że biedaczysko wysypie się, albo ucieknie gdzie pieprz rośnie byle tylko dała mu spokój
-tak coś się pulchna zrobiłaś- matko to najgorsza odpowiedź na świecie . Gwarantowana IIIwojna światowa, histeria, foch i wysłuchiwanie przez miesiąc, że świnią jest. Taka odpowiedź gwarantuje w domu dietę cud i to facet przy tym ucierpi. Bo wiadomo my baby niby chcemy schudnąć a tu batonika po kryjomu wciągniemy, tu cukierka. Ale ten co od grubasów ją nazwał niech je te zielsko- niech wie co to dieta
-nie kochanie. Ja zawsze kochałem twoje boczki-uuuu. Panowie przy takiej odpowiedzi to lepiej się szybko ulotnić. Bo co baba pomyśli? Gruba od zawsze byłam? To ta świnia mnie tuczyła bo zapraszała mnie na lody, serniki. On to specjalnie robił. Ja mu teraz dam. I foch i wysłuchiwanie przez miesiąc gwarantowane.
Więc mówię Wam z kobietami ciężko jest. Bo to i zadziorne i wredne potrafi być. A jak jej na odcisk nadepnięcie to wtedy tej miłej kobietki wiedźma wyskakuje. Mówię Wam  i to całkiem serio.
Najgorsze są dwie baby, które chcą udowodnić, która ma racje. Tak trajkocą , tak się przekrzykują, żeby tylko słychać było, że to ona racje ma i basta.
My baby to też obgadać potrafimy. No bo ploteczki to coś co kobiety kochają. Więc jak Cię uszy pieką pomyśl kto Cię obgaduje. Chodź faceci w tym temacie nie są gorsi, ale baba to baba, zawsze znajdzie temat na obgadywanie. Tu niby jesteśmy do siebie miły, a tu szuru-szuru -jak ta źle wygląda, a jak przytyła. A najlepsze są historie, gdy małżeństwo się rozwodzi. Baby zawsze doszukują się czy to baby czy chłopa wina. No istna komedia
My kobiety jesteśmy na tyle bystre, aby faceta tak omotać, oczarować, a te bardziej elokwentne oskubać, że biedaczysko nie wie nawet w jakim momencie zgodził się na jej wszystkie zachcianki.
Chłopie jeśli spokój chcesz mieć w domu naucz się:
-baba zawsze racje ma
-mów, że jest piękna, szczupła i wspaniała. A jak Ci nie uwierzy to zmień szybko temat, albo zaproponuj jej zakupy
-przytakuj jej jak Ci życie miłe
- z racji tego, że my baby lubimy wydawać pieniądze. Miej się na baczności

Ale wiedz co tu kryć:

Baby, ach! te baby, czym by bez nich był ten świat...
Co tu grać, co tu kryć, spróbuj bez baby żyć,
gdy ci uda się taka sztuka, toś jest chwat.  





4 komentarze:

  1. "zaproponuj jej zakupy" - najlepsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cha, cha. Super post, ale tak na marginesie ja nie znoszę gdy mąż coś kręci. Wolę najgorszą prawdę na temat mojej sylwetki niż słodkie kłamstwa. Wtedy denerwuje się jedynie na siebie- że się zapuściłam czy coś w tym stylu. Chociaż mam fart, bo mój mąż jest z tych co co chwilę podsuwa mi łakocie i mówi "zjedz, zjedz, za chuda jesteś, źle wyglądasz" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :* ja jednak czasami wolę jak mnie okłamuje ;)

      Usuń