wtorek, 16 czerwca 2015

My flash style

Od pewnego czasu zauważyłam, że nasz syn jest najlepszym towarzyszem zakupowym.
http://www.minimanlife.com/2015/06/my-flash-style.html
Piotrasa nie trzeba namawiać by wyjść na miasto, coś kupić. Raczej to ja jestem namawiana.
 Nasza rozmowa z soboty:
-Piotras co robimy?
-jedziemy na miasto
-a po co??
- mamuś kupisz sobie coś ładnego. Pójdziemy sobie na kawkę. A na końcu pooglądam sobie zabawki




Taki mój Piotrasek kochany jest. Dba o matkę, aby ubrana dobrze była, zrelaksowana po kawie. Oczywiście zakupy najczęściej kończą się na dwugodzinnym bieganiu po sklepach z ubraniami w dziale dziecięcym, gdzie Piotras sam wybiera ubrania. Nastały takie czasy, że pokazując mu T-shirt bądź spodnie słyszę:
-a do czego będzie mi to pasować.
No prawdziwy fashionista :)




Dzisiejszy zestaw praktycznie wybrany był spontanicznie. Zacznę od T-shirtu, który przypomina Piotrasowi super bohatera flash. Nie pytajcie mnie dlaczego. Super materiał, fajny krój. Chyba nie trudno się domyślić kto go wybierał. Jedna uwaga- pytajcie się o rozmiarówkę. Nasz T-shirt jest na 122-128 O_o Spodnie river island bardzo fajnie zgrały się z T-shirtem. Aby nadać pazura stylizacji dorobiliśmy dziury. Oczywiście do takiego zestawu polecam trampki. Ponadczasowe conversy, które zapewne jeszcze nie raz zobaczycie na blogu. Nie mogło obyć się bez dodatków. Nie chcieliśmy przekombinować, więc dodaliśmy jedynie okulary oraz bransoletkę. Nie ukrywam, że bardzo lubię Piotrasa w takim zestawieniu







T-shirt: pocopato
spodnie: River Island + DIY
trampki: converse



12 komentarzy:

  1. Ale ma poniszczone te trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety już nie są białe tak jak przed zakupem.

      Usuń
    2. e tam zniszczone... wrzuć do pralki i będą nówki funkiel Anetko :)
      u nas conversy lądują max po drugim spacerze w pralce więc wiem co mówię :)
      Piotrek super wygląda (jak zwykle zresztą) ale TY mi kochana powiedź lepiej jak ty zamówiłaś od nich tego t-shirta bo ja do nich piszę i zero odzewu.... chyba mnie olali no :)

      Usuń
    3. no ja zamówiłam i dostałam, nie pisałam im wiadomości.

      Usuń
  2. Świetna ta koszulka, sama bym się w taką ubrała albo Polkę. A Piotrek, nono fajny chłopak, musze Polke z nim umówić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko. teraz ma złamane serce, więc jest wolny

      Usuń
  3. Converse wypierz w krótkim programie na średnich obrotach, proszek do białego/kapsułka do tego odplamiacz vanish (mała saszetka) i będą jak nowe:) tylko nie susz na słońcu bo się zrobią żółte zacieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko one nie są zniszczone. tylko często noszone i nie zdążyłam ich wyprać :D

      Usuń
  4. Rewelacyjny zestaw! Mały Rockman ! A takie dziury w spodniach to sama bym sobie chciała zrobić bo nigdzie nie mogę znaleźć czarnych z dziurami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mozesz powiedziec jak wyglądają podeszwy w conversach? zjezdzają się mocno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. conversy to bardzo moce buty. Podeszwy są naprawdę mocne :)

      Usuń