poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Kendzo

Cześć kochani. Mam nadzieję, że tydzień rozpoczynacie z naładowanymi bateriami. Powiem Wam tak w tajemnicy, że mi bardzo ciężko przestawić się po dwutygodniowym urlopie. Serio, serio.
Teraz muszę szybko zmienić funkcjonowanie na tryb praca-dom-blog ;) Ponadto lepiej i szybciej wstawało mi się n urlopie.Ale ciiii, żeby się nie wydało.

Dziś mam dla Was taką stylówkę typowo miejską. T-shirt Kendzo, spodnie z dziurami, trampki oraz czapka z daszkiem. T-shirt Kendzo mam już jakiś czas. Jest świetnej jakości oraz mają fajny design. Jedyny minus jest taki, że są jak dla mnie zbyt wielkie :D Do t-shirtu połączyłam spodnie pull&bear dział męski. Trampki, które mam na sobie są również z pull&bear. Dorwałam je na wyprzedaży za ok.50 zł. Czapeczki z owym znaczkiem chyba nie muszę przedstawiać?? Czapeczka również nabyta jakiś czas temu. Jest świetna. Mówię Wam :) Dobra oceńcie sami . KISS

















czapka: polo ralph lauren
t-shirt: dziedzic pruski
spodnie: pull&bear
buty: pull&bear


6 komentarzy: