poniedziałek, 16 marca 2015

Inspiracje SS'15

Wiosna w modzie dziecięcej zapowiada się bardzo kolorowa. Na pewno wśród polskich projektantów nie zabraknie printów z arbuzem co pewnie już każdy zauważył.
http://www.minimanlife.com/2015/03/inspiracje-ss15.html
Mimo, że bardzo podobają mi się takie printy wśród innych dzieci, ja osobiście nie czuje tego klimatu, dlatego w moich inspiracjach wotermelon jest kategorycznie wykreślony- co nie zmienia faktu, że dzieciaki, a raczej dziewczynki bardzo słodko wyglądają w takich ubrankach.
Co do sezonu na wiosnę '15 no cóż u nas znajdziecie taki misz-masz- trochę polskiego produktu, trochę sieciówek, klasyk typu converse, adidas :)
Sieciówki zawiodły na całej linii. H&M, Mango, Reserved- sorry, ale tam nic ciekawego nie znajdziecie. Nawet moja ukochana Zara poszła raczej na ilość niż na jakość. Coś tam możecie znaleźć, ale szału nie ma.
 
Mini rodini
 
nosweet
 
Reserved
 
Reserved
 
Kukukid
 
Benetton
 
Scotch&soda
 
Kukukid
 
Miszkomaszko
 
Next
 
 
Scotch&soda
 
Zara
 
Zara
 
Zara
 
Adidas
 
Chipie
 
Converse
 
Friboo
 
Fullstop
 
Mango
 
Nike
 
Reebok
 
Zara
 
Zara
 
Zara
 
Scotch&soda
 
 
Pozytywnie zaskoczyły mnie polskie marki, które dzięki Bogu odbiegają od dresówki. Ufff ;)
Ostatnie klasyki typu converse. Klasyk to klasyk- ich nie trzeba zmieniać. Są świetne takie jakie są. I tyle ;)




4 komentarze:

  1. Fajne inspiracje :) p.s zamówiłam synkowi te jeansy przedostatnie z Zary (synek w wieku Piotrusia) i ogólnie super tylko że , ledwo mojemu synkowi przeszła nogawka przez nogę,takie wąziutkie na dole , masakra .... producent chyba zrobił te spodnie na lalkę !!! po za tym całkiem fajny materiał niby jeans ale taki rozciągliwy ...pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sieciówki w tym sezonie również rozczarowały, znalazłam za to kilka interesujących pozycji u polskich projektantów ;)
    A chipie mam sama i najchętniej z nóg bym nie zdejmowała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ciuszki wybrałaś !
    Stylówki będą MEGA !

    Ps. do nas dziś dotarły Chipie ;) w końcu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuszki, też muszę w końcu coś powybierać

    OdpowiedzUsuń