niedziela, 6 marca 2016

Bomber must have na wiosnę

Mam nadzieję, że pamiętacie nadal post o kurtkach na wiosnę. Sami widzieliście, że kurtka bomberka będzie hitem tej wiosny. 
Oczywiście wspominałam, że nie kupię takiej bo sama będę wyglądać jak bombka- no nie czuję się w takich kurtkach i dbam o swoje plecy ;) Na szczęście o podobnym kroju znalazłam płaszcz.
Kurtka jest na typową ciepłą wiosnę. Raczej nie jest przejściowa bo jest mega cienka. Jedynym minusem płaszczyka jest zamek, który ciężko się zapina. Chyba, że trafiłam na feralny model. Plusy- wygląd, cena oraz oczywiście fason. Zakochałam się po prostu w tym płaszczyku. Mimo takiego minusa nie żałuję, że jestem jego posiadaczką. Zdradzę Wam sekret dlaczego. Rzadko zapinam kurtki :D Zatem można powiedzieć, że mi nie przeszkadza. Do płaszczyka dobrałam t-shirt basic oraz jegginsy. Lubię takie koszulki z wielu względów- pasują do wszystkiego, można łączyć je z wieloma zestawami od sportowego do eleganckiego, są wygodne i przede wszystkim nie zabijają ceną.




Jegginsy wg mnie są najlepszymi spodniami jakie kiedykolwiek nosiłam. Dobre jegginsy nie rozciągają się, tak jak basici można łączyć je w przeróżny sposób i tak jak basici mają super dobą cenę. Do tak skompletowanego stroju dobrałam trampki (wiem, że pogoda nieodpowiednia, ale cóż taką miałam wizję).Trampki kupiłam na wyprzedaży w new look. Są bardzo wygodne. Oczywiście możecie je nadal znaleźć np. zalando. Taką wisienką na torcie są okulary. Chyba będę częściej zakładać okulary do zdjęć. Nie muszę się martwić, że mrużę oczy czy też je zamknę :D Wybrałam do mojej stylizacji Ray Ban aviator. Co tu będę więcej się rozpisywać mam nadzieję, że stylówka przypadła Wam do gustu :* Bye









t-shirt basic- mango
jegginsy: pull&bear
buty :new look
płaszcz: bershka
okulary: ray ban


2 komentarze: