poniedziałek, 4 lipca 2016

Strawberries

Na początku  swojej blogowej karierze, nigdy nie przyszło mi do głowy, że:
a). będę osobą, która będzie powiedzmy pozowała do zdjęć. Najkrócej będę w małym stopniu szafiarką
b). wspólnie z Piotrasem będziemy mieć robione zdjęcia. 
Jak sami widzicie pojawiam się na blogu , a teraz wspólnie z Piotrem pojawiamy się przed obiektywem. 

Obawiałam się wspólnej sesji ze względu, iż myślałam, że nie wyjdziemy naturalnie, będzie sztywno i niedoogarnięcia. Jednak myliłam się, zdjęcia zrobiliśmy bardzo szybko, wyszło tak sądzę naturalnie i przede wszystkim co najważniejsze super się razem bawiliśmy ;) 
Dzisiaj postawiliśmy na miejski look, wygodę i odrobinę słodkości. T-shirty od mr gugu&miss go podbiły nasze serca. Serio. Wiecie, że uwielbiam tę firmę i szczerze mogę polecić. Jak zawsze świetne wykonanie. Brawo za niecodzienny print oraz za rozmiarówkę dla dużego i małego konsumenta. Do naszych t-shirtów połączyliśmy czarne jeasny i adidasy. Aby wyglądać odrobinę podobnie założyliśmy kujonki. Mam nadzieję, że Wam się taka stylizacja spodoba. 
Dajcie znać :)



























Aneta:
spodnie: pull&bear
buty: adidas
bransoletka : nie pamiętam
kujonki: n/n

Piotr:
spodnie : cubus
buty: adidas
bransoletka: cubus

5 komentarzy: