poniedziałek, 8 sierpnia 2016

60 lata

Cześć kochani. Mam nadzieje, że nadal czekacie za nowymi postami. Mimo, że obecnie urlupujeny nie zapominamy o blogu.



Dziś kolejna odsłona fashion. Chyba jedna z moich upubionych. Sukienka, którą mam na sobie znalazłam na wyprzedaży w zara. Powiem jedno jest piękna. Delikatna koronka oraz klasyczna czerń dodaje sukience uroku. Nie lubię sukienek, ale ta będzie moją ulubioną. W dodatku jest bardzo uniwersalna -idealna do pracy czy na uroczystość. Torebkę widzieliście w poprzednim poście . Jest świetna -pojemna , nie za duża nie za mała . Oczywiście wspomnę wam o butach. Kupiłam je rok temu na wyprzedaży i dopiero założyłam je na zdjęcia . O dziwo są w miarę wygodne. Oczywiście dzięki takim szpilkom noga ładniej wygląda. Co do okularów super przypasowały do dzisiejszych zdjeć . Mam nadzieję, że dzisiejsza stylizacja przypadnie wam do gustu.











okulary: n/n
sukienka: zara
torebka: stradivarius
buty: n/n


2 komentarze: