wtorek, 2 sierpnia 2016

Letni look

Witajcie kochani. Miesiąc lipiec minął w błyskawicznym tempie. Miałam wiele planów letnio -wypoczynkowych. Zrealizowałam mniej niż 1/3. Serio. 
Lipiec minął, mamy nowy miesiąc, ułożony plan w głowie i zaczynamy działać i nie tylko na blogu
Mamy nowy miesiąc, mamy nową stylówkę. Dzisiaj look powstał spontanicznie. Pewnie każda z Was ma w szafie ulubiony top i dziurawe spodnie. Dla mnie taki zestaw jest idealny na lato, zwłaszcza na lato, gdy temperatura nie jest za wysoka. Aby stylizacja przyciągała wzrok dodałam czerwone szpilki oraz torebkę. Jak wiecie nie lubię dodatków. Jedynym ulubionym dodatkiem do zegarek i okulary. Jednak przy dzisiejszym look-u musiałam dodać naszyjnik i oczywiście okulary. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Buziaki :*











okulary: no name
naszyjnik: cropp
top: topshop
spodnie: new yorker
torebka: new look
buty: no name



2 komentarze:

  1. wow Anetko jak się zmieniłaś. jestem z wami od początku bloga i pamiętam pierwsze Twoje zdjęcia. wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń