poniedziałek, 3 lutego 2014

Dwaj muszkieterowie

Post dość niezwykły, nietypowy, wyjątkowy. A to za sprawą blogera Łukasza Podlińskiego oraz Agaty :) 
Ale do rzeczy - Łukasz, którego obserwujemy od początku prowadzenia bloga zaproponował Piotrusiowi wspólną sesję. Zgodziłam się - chociaż obawa czy Piotruś będzie chciał współpracować była ogromna.
I tak mijały miesiące, aż w końcu umówiliśmy się na konkretny termin. Przed spotkaniem uzgodniliśmy w co obaj panowie będą ubrani. I tak, gdy nadszedł ten dzień - wyruszyliśmy pełni obawy na wspólną sesję.
Od rana chodziłam jak na szpilkach bo wiecie jak to jest z maluchami- albo są wstydliwi i przyczepią się do "spódnicy matki" albo łobuzują w takim stopniu, że nie da się z nimi nic zrobić. Matka jednak za mocno jest przewrażliwiona bo otóż co się okazało.... Spotkaliśmy się w kawiarni Zielona Weranda- od początku atmosfera była bardzo miła. Łukasz okazał się bardzo pozytywną osobą, wiedział od razu jak zainteresować Piotrusia, a Agata od razu zabrała się do pracy.
Co do ubrań - razem z Łukaszem omówiliśmy by strój był casualowy. Więc na ten dzień dobraliśmy koszulę w kratkę (wyprzedaż zara), spodnie burgundowe, sweterek oraz sztyblety. Wisienką na torcie była muszka (Łukasza:D)

Tak na koniec bardzo się cieszę, że sesja się udała i dziękujemy z całego serducha Agacie, która wykonała wspaniała robotę oraz Łukaszowi, który zaproponował nam wspólną sesję.

Piotruś:
koszula: Zara
muszka: h&m
sweter: Zara
 spodnie: h&m
buty: Zara



50 komentarzy:

  1. szał! cudna sesją a Łukasz wygląda jak (dorosły już ofc) starszy brat Piotrusia!
    boskie zdjęcia! chłopaki się dopasowali idealnie!
    dobrze, że o smsie przypomniałaś ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no właśnie się tak myślałam, że ktoś napiszę, że jak brat lub tata :) faktycznie podobni :) na sesji też jeden pan spojrzał na chłopaków- i tylko powiedział- wow, jacy oni podobni do siebie :D

      Usuń
  2. wyszło rewelacyjnie!!! Piotruś wczuł się w rolę na 200 %

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak się bałam, że będzie kicha :D ale powiem szczerze - synek dał radę- dumna mamusia :D

      Usuń
  3. Świetnie się chłopaki dopasowali do siebie :)
    Zdjęcia rewelacyjne :) ostatnie mnie urzekło :)

    sms'ka wysłałam oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuje :) mi się wszystkie bardzo podobają :D i za sms-ka też dziękuje :)

      Usuń
  4. Czad! Piotruś sprostał zadaniu, bardzo stylowo, a zarazem na luzie. Przystojniaki, że hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się cieszę, że chłopaki potraktowali sesję jako świetną zabawę- dzięki temu było miło, nikt się nie denerwował :D ale matka wyszła z tej sesji taka dumna- od razu urosłam z 10cm :D hehe

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia! Piotruś - profesjonalista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) model mi rośnie jak nic :)

      Usuń
  6. Obserwuję Was od jakiegoś czasu i jestem (za każdym razem, kiedy widzę Piotrusia) szczęśliwa!
    jest piękny! w następnym poście proszę o przepis na tak cudownego malucha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko bardzo dziękuje za tak miłe słowa....wzruszyłam się :) hmmm a co do przepisu jest bardzo prosty - następnym razem ci go zdradzę :) buziaki

      Usuń
  7. No czas sie ujawnić, bo już tyle Was śledzę :)
    Super :) genialna pamiątka :)
    Chłopaki (twój szczególnie) wyglądają extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super, że się ujawniłaś :) my też obserwujemy cię obserwujemy :* masz rację pamiątka świetna :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. heheh pomysł nie nasz tylko Łukasza :) dzięki

      Usuń
  9. O jejku jaka cudowna sesja!! Prześliczne macie te zdjęcia i te stylizacje ahhhh! Jak Filipek jeszcze troszkę dorośnie chyba muszę też o takiej pomyśleć koniecznie!! :)) I taktycznie chłopaki wyglądają jak bracia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no troszkę podobni, ale tylko przez blond włoski- chyba :D

      Usuń
  10. Jestem po mega wrazeniem!! Świetna sesja!! Mega looki! A chlopaki bajka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała sesja! Świetny klimat zdjęć! Bardzo mi się podoba a Młody, no prawdziwy model- świetnie sobie poradził , nie było się czego bać :) Ściskamy Was mocno:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj było, było bo z Piotrusiem nic nie wiadomo O_o

      Usuń
  12. Coś pięknego! Widać, że chłopaki się między sobą dogadali i miło spędzili czas w swoim towarzystwie :) No i obaj wyglądają bardzo stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. co tu dużo gadac,mały bąbel to urodzony model

    OdpowiedzUsuń
  14. Piotruś wyglada bosko, jak prawdziwy model! I cała sesja w ogóle jest mega, megaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia! i super muszkieterowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszkieterowie przystojni- no nie powiem :)

      Usuń
  16. świetnie :) Piotruś przeuroczy jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszło obłędnie
    świetny klimacik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klimat też mi się podoba-ale to zasługa Agaty, która tak pięknie ten klimacik uwieczniła :)

      Usuń
  18. Jeeejkuu jakie przystojniaki !!
    wiesz mama bez urazy,ale oni są tak bardzo dopasowani,że wyglądają jak Tata z Synkiem :D
    Stylizacja MEGA !! Bardzo mi się podoba,a Piotruś tak słodko z tą muszką wygląda <3

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam...to powinnaś napisać Tata bez urazy hahah - bo Piotruś jak wszyscy mówią w ogóle nie jest do mnie podobny... za to charakterek -wypisz- wymaluj mamusia :D

      Usuń
  19. rewelacyjne zdjecia Piotrus wyglada cudnie widac,ze dobrze sie bawil i byl wyluzowany nie moge sie napatrzec

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę powtarzać to co wszyscy,ale zdjęcia są rewelacyjne,te uśmieszki,pozy i to łapanie za muchę...świetna sprawa,Piotruś boski :) Kasia

    OdpowiedzUsuń