czwartek, 5 czerwca 2014

must have summer

Uwielbiam post z moimi tzw. "must have". Serio. Przeglądam w sklepach internetowych ubrania i zaznaczam co warto kupić, a co nie.
http://minimanlife.blogspot.com/2014/06/must-have-summer.html
 Nie często udaje mi się zapamiętać co dla swego smyka wybrałam, ale raz do czasu zdarza mi się jednak kupić to co zaznaczyłam.
  W tym sezonie na pewno nie zabraknie u nas  printów z dinozaurami oraz kwiatami, gdyż są obecnie  najmodniejsze.
Dzisiaj przegląd "must have" na lato. Niektóre z nich są naszymi perełkami i nie ukrywam, że musimy je mieć :)
 Oczywiście to są propozycje nasze, możecie się zainspirować, jak macie coś ciekawego również podrzućcie w komentarzu swoje typy.
 
To tak  na koniec zostawiam was z moimi typami. Miłego oglądania, zaznaczania. Może i wam się coś spodoba :)

  
terranova


 
pull&bear
 
 
Zara
 
 
Carry
 
 
Zara
 
 
Reserved
 
 
Zara
 
 
Zara
 
 
lindex
 
 
 
 
River Island
 
 
 
Zara
 
 
Pull&bear
 
 
h&m
 
 
Lindex
 
 
Pull&bear
 
 
 
River Island
 
 
River Island
 
Zara
 
 
River Island
 
Zara
 
h&m
 
Zara
 
h&m
 
Zara
 
 
Mango
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. kocham takie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co dziecku tyle butów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są inspiracje... to co nam się podoba i chcielibyśmy mieć...lecz to nie oznacza, że tyle par kupimy

      Usuń
  3. Haha anonimie po to żeby boso nie chodził ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te "zarowskie cichobiegi" sa boskieee <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w ogóle to się zdziwiłam, że tyle rzeczy spodobało mi się z zara :D

      Usuń
  5. W naszej szafie też z Zary w tym roku troszkę więcej ciuchów będzie ale też w Reserved znalazłam kilka perełek natomiast te bawełniane spodenki w dinusie z pull&bear wpadły w oko mojemu smykowi wieć wielkie dzięki za podpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kochana ja się zdziwiłam, że tyle z zary mi się podoba :)

      Usuń
  6. szkoda że mój młody na to wszystko za mały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie w wersji mini też coś z moich typów by się znalazło :)

      Usuń
  7. fajne typy ... a butów nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń