niedziela, 22 stycznia 2017

Ciasto pomidorowo-bananowe

Dzień dobry kochani. Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o nas. Osoby obserwujące nas na instagramie bądź snapchacie widzą nasze życiowe zmiany, dlatego nas mało tutaj na blogu. 

 Przez ten okres, w którym nas tu nie było- zdałam prawo jazdy, zmieniłam swoje nawyki żywieniowe o 360 stopni, zaczęłam ćwiczyć siłowo, przygotowujemy się do szkoły, nowego miejsca zamieszkania.
Czas tak szybko nam płynie, że brakuje czasu na blog. Za to łapiemy wspólne chwile, rodzinnie. I to jest właśnie w tym momencie najważniejsze. Jednak pozwalamy sobie na częste posty na instagramie bo jak wiadomo to jest szybki sposób na przekazanie Wam co się z nami dzieje. Mimo wszystko czasami brakuje mi blogowania.Cieszę się, że wracam do was z ciekawymi przepisami . Dziś mam dla Was przepis na ciasto pomidorowo- bananowe. Zdrowe, szybkie w przygotowaniu i przede wszystkim fit.


Przepis:
-100 ml pomidorów z puszki
-1 banan
-2 łyżeczki oleju kokosowego
-2 łyżki miodu
-2 jajka
-30 gram mąki owsianej
-20 gram mieszanki mąki kukurydzianej i ryżowej
- płaska łyżeczka sody oczyszczonej
-cynamon

Białko ubijamy na sztywną pianę. Pomidory blendujemy z bananem, olejem kokosowym, żołtkami i miodem. Dodajemy mąkę, cynamon oraz sodę do zblendowanej substancji. Gdy mąką połączy się z mokrą masą, dodajemy ubite białko delikatnie mieszając . Jeżeli ciasto jest zbyt woniste, dodaj łyżkę mąki kukurydzianej. Przygotowane ciasto wlewamy do foremek. Posypujemy chia. Pieczemy 20-25 min w 180 stopniach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz