czwartek, 4 maja 2017

Ciasto z fasoli czy to jest jadalne??

Cześć kochani. Mam dla Was kolejną dawkę inspiracji -fit słodkości bez cukru, glutenu itd. Robiłam kilka razy ciasto fasolowe- i zawsze odczuwałam smak fasoli. Wiecie jaki robiłam błąd?? Robiłam wszystko wg przepisu.

A te ciasto potrzebuje własnej kreatywności. I serio - nie żartuje. Szukając ciasta fasolowego - w przepisach było zbyt dużo fasoli bądź duża ilość kakaa. Dodatkowo widziałam różne kombinacje z dodatkiem mąki, jogurtu lub odżywki białkowej. A te ciasto potrzebuje raptem kilka składników. U mnie im prościej tym lepiej, dlatego u mnie minimum składników, a smak rewelacja

Składniki:
-100 gram banana
-1/2 puszki odsączonej fasoli czerwonej
-soda oczyszczająca
-kakao wg uznania
-2 jajka

Fasolę płuczemy w wodzie. Wrzucamy do miseczki wszystkie składniki , blendujemy do uzyskania jednolitej konsystencji. Warto sprawdzić czy fasola dobrze jest zblendowana, Wlewamy do foremki  silikonowej.  Pieczemy w 180 stopniach , do suchego patyczka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz