wtorek, 22 kwietnia 2014

Książkomania

Książki towarzyszą w naszym życiu codziennie. Uwielbiam spędzać czas wieczorem przy książce z kubkiem zielonej herbaty. To jest mój czas. Nie dziwi mnie fakt, że  Piotruś również książeczki uwielbia. Nie zaśnie dopóki mama nie przeczyta chociaż jednej książeczki na dobranoc.
http://minimanlife.blogspot.com/2014/04/ksiazkomania.html

Dziś przedstawiam wam książki Herve Tullet'a z wydawnictwa Babaryba, które podbiły moje serducho.  Książeczki są ciekawe, rozbudzają wyobraźnie nie tylko malucha, ale również dorosłych

Pierwsza pozycja to kolory. Piotruś jest książką zachwycony. Mimo, iż czytana była już 1000razy za każdym razem Piotruś wczuwa się w rolę małego magika, który w magiczny sposób potrafi zmienić kolory.

Kolejne szaleństwo kolorów to książeczka "naciśnij mnie". Dla   maluchów jest to rewelacyjna książka. Maluchy mogą skupić się na prostych czynnościach typu potrząśnij książką, zdmuchnij itd. Starszakom pomaga w nauce kolorów oraz w liczeniu. 



 
Ulubioną książeczką Piotrusia  jest  książka Turlututu. A kuku, to ja!.  Jest to książka po, którą najczęściej sięga i wcale się temu nie dziwię.  Wspomniany w tytule Turlututu zabiera dziecko do swojego świata.

Ostatnia książeczka jest tą z moich ulubionych. "A gdzie tytuł?" podbiła moje serce. Dawno już nie widziałam tak rewelacyjnej książki. Ciekawe obrazki oraz luźny tekst pozwala wczuć się w rolę bohaterów. Dla mnie jest to numer jeden w naszej książkowej biblioteczce.





Książki Herve Tullet'a przenoszą w inny świat. Dziecko nie tylko ogląda obrazki, ale również bawi się, skupia się na wielu czynnościach, które musi wykonać.  Wspomniane tytuły cieszą oko dzięki wspaniałym kolorom oraz obrazkom. Kto jeszcze nie znał tych książeczek polecam.


AUTOR: Herve Tullet

TYTUŁ : Kolory
                Naciśnij mnie
                A gdzie tytuł?
               Turlututu   A kuku, to Ja !




18 komentarzy:

  1. No i przez Ciebie znowu muszę biec do ksiegarni!! :P
    Dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana no co ja poradzę :) ale serio świetne są - Karol będzie zachwycony :)

      Usuń
  2. Świetne książeczki. My mamy książeczkę naciśnij mnie, którą Pola uwielbia :) Czas uzupełnić domową biblioteczkę :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książeczki są naprawdę fajne :) dla mnie najlepsza "A gdzie tytuł ?":)

      Usuń
  3. Uwielbiam jego książki ;)) Zazdro ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książeczki aż się "napaliłam'' na nie :))
    myślę,że mojego łobuza by bardzo zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo... bo to nie są książki typu mama czyta dziecko słucha...tu dziecko musi się wykazać :)

      Usuń
  5. Oj to muszę uzupełnić domową biblioteczkę, bo tych książek nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że już wszyscy te książki znają :D

      Usuń
  6. Bardzo lubię wpisy z książkami, które pani poleca. Nie znałam tych książek, a szkoda. Jutro zobaczę w księgarni czy też są u nas takie wspaniałe książki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. My mamy Nacinij mnie i sobie chwalimy a reszte tytuw po takiej rekomendacji napewno zakupimy

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie fajne te książeczki! My też czytamy co wieczór i nawet po sto razy tą samą książkę, tak że Adaś zna ją na pamięć i mnie poprawia jak tylko coś nie doczytam albo zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah u mnie się jeszcze to nie zdarza, ale pewnie za rok Piotruś też zacznie mnie poprawiać :)

      Usuń
  9. właśnie "A gdzie tytuł?" muszę zakupić :) Blankowa Matka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj my właśnie do kupna się zbieramy -tylko czekam jeszcze do nd, bo wiem, że któraś ma trafić do Maksa urodzinowo ;)

    OdpowiedzUsuń